مدربة التنمية الإيمانية أ.ياسمين الاجدر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مدربة التنمية الإيمانية أ.ياسمين الاجدر

يا من يريد العلم مؤصلا إن غاب قلبك أو سلا فعليك بمنتدى ** ياسمين الأجدر ** فهى بنت الرسالة . ففيه الدرر الثمينة والفرائد منتدى له الريادة والسياده يا سعده من جعله سبيله وزاده فكن شامخــاً في تواضعك ، ومتواضعــاً في شموخك ...

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  استماع لاذاعة القران  القرآن الكريم  دورس صوتية  يوتوب  فوتوشوب  دليل المواقع الاسلام  بث مباشر لدروس  
Loading...

----------

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ماذنب مرسى لكى يتحاكم ........

كاتب الموضوعرسالة
ياسمين الاجدر
صاحبة منتدى
صاحبة منتدى
ياسمين الاجدر

ماذنب مرسى لكى يتحاكم ........ Empty
05112013
مُساهمةماذنب مرسى لكى يتحاكم ........

ماذنب مرسى لكى يتحاكم ........ 13759010
ولأول مرة هضع صورة رابعة بس مش علشان صورة نصر لانى اللى مقتنعة بيه ان صورة النصر بالسبابة والوسطى بس تعبيراً على اللى جوايا من المووضوع اللى بقوله وفى نفس الوقت عن انى حاسة انى فى ظلم واقع 

انا مش إخوانية ولا مع الإخوان 

ولا برضه مع اللى بيحصل من الجيش والشرطة 

فانا لا مع دول ولا مع دولا انا مع الحق واللى مع الحق انا معاه 

لازم الجميع يعرفوا ان دم المسلم على المسلم حرام

ولازم ايضاً يعلموا ان عصر البيادة والتقيد وعدم الحرية انتهى ومش هيرجع ومش هنسمح بيه انه يرجع .

الجيش المصرى والقوات المسلحة من رجالها الشرفاء على رؤسنا 

فبصراحة انا رأى واللى شايفاه ان مرسى معملش شئ عشان يتحاكم ده مبارك اللى بقاله سنين بوظ فى البلد وعمل وسوى فى البلد لسه لغاية الآن متحاكمش ولا اتعمل شئ 

مرسى كشخص انسان طيب وراجل على نيته وبيحب الخير بس للاسف مكنش عنده سياسة قوية هى دى كانت المشكلة عنده 

لكن لازم الكل يعرف ان الإثنين غلطت فى التكفير اللى بيحصل على الجيش او من الإخوان على غير الإخوان 

فالقتل اللى بيحصل من الإخوان او من الجيش او من الشرطه مينفعش 

فده رأى والإختلاف فى الرأى لا يفسد فى الود قضية ...

لازم نكون واحد ونكون كلنا قلبنا ومصلحتنا بجد على بلدنا ...

الجيش ورجال الشرطة الشرفاء واللى عارفين ربنا على رأسنا 

والإخوان ومهما كانت أختلافتنا معاهم بس هما مسلمين وليهم حق لما يكون ليهم حق برضه على رأسنا ..

كفايا بجد ظلم الكلام ده للإثننين سواء للإخوان او لرجال الشرطة والقوات المسلحة بقولهم ده 

بقول للإخوان لو فى كدب او ظلم كفايا ولو فى فعلاً بيحصل منكم تخربيب او تكسير او تدمير دى مش الجدعنة ولا كده تبقوا بتحبوا مصر ولا القتل هيرجع حق ولا شئ فلو ليكم حق احنا معاكم 

ونفس الكلام بردده لرجال الشرطة والقوات المسلحة المحترمين الشرفاء اللى بيحبوا فعلاً بلدهم وشعب مصر

أنا مش بدافع لجماعة لانى مش من الجماعة 

ومش بدافع لجيش لانى مش من الجيش ولا فيه 

لكن بدافع لحق ولعدل ربنا اللى المفروض يمشى على الإثنين 

ولو شايفين حد غلطت مينفعش نظلمه فالدكتور محمد مرسى بوجهة نظرى وبكل مايحدث لم يفعل شئ لكى يتحاكم 

فالناس اللى بتخرب وتكسر فى البلد وبتنزل سواء متسلطه متأجره واخذه فلوس مش واخذه من الإخوان مش من اياً كان مين 

لازم تلم الدور شوى ولازم يتعرفوا مين ويتمسكوا ودولا اللى يستاهلوا يتحاكموا 

لو فى حد فعل شئ وبحق ربنا اياً كان مين هو يتحاكم ويأخذ عقابه 

بس الإستعباد والظلم والقهر والبيادة وناخذ على قفانا وبالحذاء ووووو وعذراً على كلامى بجد بس ده اللى كان بيحصل وأكثر فاللى كان بيحصل ده مش هنسمح بيه أبداً تانى .

https://yassminalagdar.yoo7.com
مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

ماذنب مرسى لكى يتحاكم ........ :: تعاليق

لا يوجد حالياً أي تعليق

ماذنب مرسى لكى يتحاكم ........

صفحة 1 من اصل 1